Rubriky
1) Práva ze záruky
Zařízení, nabízená na www.STEPROCOMP.cz, mají vždy uvedenu délku záruky v popisu nabídky – při externím odkazu na web Bazoš.cz jsou uvedeny tyto informace tam.
Záruka bývá různá – zpravidla od několika měsíců, až do 2 let.
U zařízení, která záruku nemají uvedenu (starší stroje), poskytuju ze zákona 6 měsíční záruku na moji práci při repasu/upgradu.
Přesná data záruk vám budou předána spolu s fakturou v rozpisu záruk.
Veškeré problémy, závady, poruchy apod., které se můžou na daném zařízení po dobu trvání záruky projevit, řešte prosím přímo se mnou – situace bude zhodnocena a bude rozhodnuto o dalším postupu.
V rámci své práce používám výhradně zařízení od velmi kvalitních a ověřených dodavatelů, na které se mohu obrátit s žádostí o podporu v případě technického problému 🆗
Jste v dobrých rukou 🙌 a záruky, které uvádím jsou reálné 🌳
V případě poruchy zařízení v rámci záruky, bude tato porucha diagnostikována a odstraněna – mnou, nebo ve spolupráci s mými dodavateli a spolupracovníky ✅
Bude-li – v rámci záruční doby – porucha vzniklá závadou na zařízení při běžném chodu, bude porucha odstraněna, toto zařízení opraveno, a poté dodáno zpět vám. Dodací doba může být delší – prosíme o trpělivost (dodání zpět k vám řádově během max. 2 týdnů). Taková záruční oprava je bezplatná; příp. poštovné bude řešeno individuálně.
Bude-li porucha způsobena (např. nedbalostí) z naší strany, bude Vám proplaceno příp. poštovné, a porucha odstraněna bezplatně.
Pokud poruchu způsobíte vy, bude individuálně posouzena, a poté řešena – domluvili bychom se na dalším postupu.
.
2) Informace o reklamaci
Pokud budete mít s technikou jakýkoliv problém, se kterým si nebudete vědět rady, požádám Vás o stručný popis – buď e-mailem: OK@STEPROCOMP.cz
Nebo v akutnějších případech telefonicky: (CZ +420) 773 289 653.
Pokusím se Vám poradit a vysvětlit, co udělat.
Počítače a notebooky inzerované na tomto webu mají informace o délce záruky uvedeny přímo v popisu inzerátu/nebo externě na Bazoši. Tyto informace uvádím také do rozpisu záruk k faktuře.
Po dobu trvání záruky se prosím obracejte s případnými dotazy a možnými poruchami přímo na mě. V případě, že problém nebude na dálku, po poradě se mnou, řešitelný, můžete:
A) Je-li zařízení stále v záruce:
Přivezte jej na adresu: Nesyt 2737/25, 695 01 Hodonín / nebo Dvorní 510/42, 696 18 Lužice u Hodonína – prosím dejte mi vědět PŘEDEM!
nebo jej pošlete na:
BALÍKOVNA: Řídící depo Hodonín 70, Průmyslová 3834/2, 695 07, Hodonín.
ZÁSILKOVNA: Z-Box, Velkomoravská 227/213, 696 18, Lužice.
PPL / WEDO / DPD: Dárky na míru, Velkomoravská 81/256, 696 18, Lužice – opět požádám o avízo předem.
Vaše zařízení bude důkladně prověřeno a spraveno v co možná nejkratší době 👌⚡
.
B) Je-li zařízení už PO záruce, můžete oslovit vlastní cestou lokální PC servis v místě vašeho bydliště (požadujete-li okamžité řešení), popř. odeslat techniku opět k nám – další servisní postup bude na vzájemné dohodě.
Poštovné bude řešeno takto:
– bude-li prokázána porucha, vada atd. z naší strany (v rámci záruční doby), bude Vám poštovné proplaceno.
– pokud bude závada způsobena vámi, příp. běžným chodem zařízení, opotřebením apod. – hradíte poštovné vy.
.
3) Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů
Případné Vaše stížnosti lze řešit s patřičnými orgány dohledu, nebo státního dozoru.
Např. Živnostenský úřad, ČOI – Česká obchodní inspekce, Policie České republiky ad.
Požádám Vás proto nejprve o komunikaci a dohodu se mnou – řešení výše je až krajní.
Jsem poctivý, zásadový, věřící a férový člověk – nemám zapotřebí zbytečně si přidělávat problémy 😉👍
Díky za pochopení a pozitivní přístup z vaší strany! Věřím, že budete s nákupem u mě SPOKOJENÍ! 😍✌
Případné Vaše postřehy, recenze a hodnocení prosím SEM 🌟🍀