Rubriky
1) Uzavření kupní smlouvy ✅
a) Smlouva o zakoupení výpočetní techniky vzniká Vaší objednávkou – tedy v momentě, kdy se dohodneme a odsouhlasíme Váš nákup. To lze dohledat v rámci elektronické komunikace, která bude pro tyto potřeby evidována nejméně po dobu 2 let (v souladu se zásadami GDPR).
b) Okamžik uzavření kupní smlouvy – moment, kdy mi předáte peníze v hotovosti, příp. převedete buď zálohu na doběrečné (min. 150 Kč), nebo celou částku bezhotovostním převodem. Poté, pokud neohlásíte co nejdříve storno objednávky, již může probíhat proces balení a přípravy na předání/zaslání. V případě, že daný PC/notebook je již zabalen a nachystán k odeslání (doložím fotodokumentací), Vaše záloha na dobírku (150 Kč) propadá v můj prospěch.
c) Smluvní strany:
VY: Kupující – koncový spotřebitel; v rámci svého podnikání nerozlišuji mezi „kupujícím koncovým spotřebitelem“ a „kupujícím, který produkty využije k vlastnímu podnikání.“ Nemohu nabídnout odpočet DPH / nejsem plátce DPH.
JÁ: Za www.STEPROCOMP.cz, Mgr. Štěpán Prokop, IČ 76132757, Nesyt 2737/25, 695 01 Hodonín. Živnostenský list vydaný Živnostenským úřadem v Hodoníně, 18.2.2008. Evidován v registru živnostenského podnikání.
d) Možné způsoby platby:
Převod na účet 235663327/0600 – Moneta Money Bank 🍀
Hotově na výdejně Hodonín, Nesyt 2737/25, 695 01 / nebo Lužice u Hodonína, Dvorní 510/42, 696 18 💰
e) Možné způsoby dodání:
Osobně – výdejna Hodonín, Nesyt 2737/25, 695 01, nebo Lužice u Hodonína, Dvorní 510/42, 696 18 – lze krátce vyzkoušet. Platba preferovaná v hotovosti (předám pokladní doklad a fakturu) 👌
Bezpečné zaslání – v rámci ČR (po dohodě i Slovensko) v pevném balíku s tlumícím vyměkčením -> aktuálně Balíkovna na pobočku / PPL na pobočku ZDARMA !!! Při platbě na dobírku požaduji alespoň 150 Kč (8 Eur) zálohu na doběrečné předem na můj účet.
f) Poškození při přepravě je téměř vyloučeno, ale hypoteticky možné je – v takovém případě bude použita moje vlastní fotodokumentace, pořízená vždy při odesílání; VY, jakožto kupující v tomto případě ihned po obdržení balíku od přepravce pořiďte fotodokumentaci (nejlépe kamerový záznam) a celý proces otevírání balíku a přebírání zboží si zdokumentujte. Pak je ihned zřejmé, kdo nese za příp. poškození odpovědnost.
g) Nabízené zboží:
„Funkčně nové“, předváděcí – zánovní, i repasované počítače (PC) a notebooky (NTB) – většinou se solidní zárukou (až 24 měsíců), příp. min. 6 měsíců zárukou na mou práci v rámci upgradování.
„Funkčně nové“ zboží jsou zařízení zakoupená POUZE pro účely upgradu v rámci mého podnikání – jsou tedy použitá max. několik hodin (zpravidla cca 5 – 6 hodin) => stavem jsou zcela NOVÁ.
Záruky bývají individuální – většinou mezi 12 – 24 měsíci; VŽDYCKY vystavuji kompletní Rozpis záruk na všechny významné součásti daného zařízení/Vašeho nákupu.
Drobné příslušenství k IT zařízením – různé kabely, redukce, adaptéry, externí HDD boxy, tašky na NTB ad.
h) Ceny:
Ceny jednotlivých zařízení jsou uvedeny na tomto webu, a to vč. patřičných záručních dob. Ceny se můžou měnit – podle zájmu a poptávky, v průběhu roku jsou plánovány různé bonusové akce, kdy bude na webu přesně popsáno CO a o KOLIK slevní. Je možná individuální domluva – např. zvýhodněná cena pro člověka s postižením, pro přátele apod.
Na webu uvedené ceny jsou ceny konečné – včetně všech daní (DPH) a poplatků. Nejsem plátce DPH.
ch) Údaje o dopravném a balném – viz „KONTAKT a PŘEDÁNÍ“ v hlavním Menu.
.
2) Právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů ❎
Pokud s převzatou výpočetní technikou nebudete z jakéhokoliv důvodu spokojení, je možno – dle zákona – vrátit ji ve lhůtě 14 dní.
Samozřejmě v původním – neporušeném stavu – tj. bez Vámi způsobené závady, poškození apod.
Navrácené zařízení bude pečlivě otestováno – nezkoušejte prosím podvádět –> na příp. závady se přijde.
PO důkladné kontrole a prověření Vám bude do 14 dnů zaslána kupní částka zpět na Váš účet.
Zařízení lze vrátit:
⏩ Osobně – na provozovně Hodonín, Nesyt 2737/25, 695 01 Hodonín. Prosím o předchozí domluvu.
Na výdejně Lužice u Hodonína, Dvorní 510/42, 696 18. Prosím o předchozí domluvu.
Nebo:
⏩ Zaslat zpět – ideálně nejlevnějším přepravcem – poštovné hradíte Vy. Adresy pro možné zaslání:
BALÍKOVNA: Řídící depo Hodonín 70, Průmyslová 3834/2, 695 07, Hodonín.
ZÁSILKOVNA: Z-Box, Velkomoravská 227/213, 696 18, Lužice.
PPL / WEDO / DPD: Dárky na míru, Velkomoravská 81/256, 696 18, Lužice.
********************************************************************************
Formulář pro odstoupení od smlouvy – vzor:
Ve Vesničce, 10.03.2024
Já, Zákaznice Nespokojená, tel.: 123 123 123, e-mail: Vracim-Dekuji@domena.cz, Hezká ulice 321, Vesnička 123 21,
ODSTUPUJI tímto od „Smlouvy o zakoupení výpočetní techniky“ s firmou:
Mgr. Štěpán Prokop, tel.: 773 289 653, IČ 76132757, Nesyt 2737/25, 695 01 Hodonín – www.STEPROCOMP.cz
Důvod: Stručně-popíšete-důvod-Vaší-nespokojenosti ……………………………………………………………………………………………………………………………….
.………………………………………………………………………………………………………………………………
.………………………………………………………………………………………………………………………………
1) Přiložte prosím kompletní příslušenství, vč. případného dárku („dárek“ je vázán na nákup daného zařízení, a bez realizace řádného nákupu na něj nárok zaniká).
2) Přiložte také veškerou dokumentaci – faktury, krabičky od součástek, a rozpis záruk, které byly k technice dodány.
Odevzdat/vrátit techniku lze ideálně v původním balení, kvalitně a pečlivě ochráněno proti poškození při přepravě. Opět prosím o avízo před odesláním / upřesnění osobního předání.
Děkuju za Vaši poctivost, férový přístup a laskavou komunikaci!
Srdečně, za STEPROCOMP, Štěpán.
🥰🌞🍀
******************************************************************************
.
3) Komentář:
Žádám Vás o férovou komunikaci a přístup, které také nabízím -> na oplátku pro Vás udělám maximum, ať jste spokojení s nákupem, i daným zařízením! 😁🥰🌟
Vím, že se může přihodit leccos a Vy můžete mít důvod techniku vrátit – pro uplatnění „Odstoupení od smlouvy“ postačuje mě kontaktovat, a dále se dohodneme 😎👌
Díky za Vaši důvěru a čas! Srdečně, Štěpán 🍀🐬